sobota, 13 grudnia 2014

Dźeń toPRy ;-DDDd

c ZEśĆI S TEJ stTROny S3RfE00ShKA <3333 beNDe PisaCI poZDy O R00SHNYH SZECZAh NP JAk ZostACI SYrEnkOM :** Ogulnie tO barCO proZd3 LECZ PokARze wAM do W INnyH P0sTAh :PpP wOgULE tO maM pIENC lAt cHeche :;-DDD hOdzE dO pIerFFszei Klasy :C niE lÓbie frÓktajló ale vErOnICzKa ktURa KOcha SiKac go Uffiielbia ;ppp taG saMo JAK rUSzOFFA KOhaM mAjlI CAJRUS w oGULe TO onA jESt MOJOM takOm Fajnom GFFlASdoM RZ3 O b0SHE <333 JesTem JEj naJwieNKszom FAnkOm mAm DUrzO jEJ PLAKATUW w POKOjÓ I MaM POscIEl S nI0M :333 MajLI JESt sÓpEr ale nIE beNDE PSZedLURZac PisZONc O niej :PP jeSTem KUL LasKOm i w ogulE cHeCHe MysLaLAm dLugo Czy wSTawlC sW0jE ZdJ3nCl3 ALE p0MYsl4L4m I taK, WST4w1E J3 nA kOniedZ POzda <33 AchA I bARdzO kOhaM zWIERZeNTa NAjbaRdzIEJ KOniE I KOtki <3333 SoM takIe SWeet KAwaII I w OGULE AH <3333333 To hyBa na TYLe bO nIE MAm NIc wIENCej dO Napisania :(((((((((((
PaMIetaJcIE piszCIe kOmenTarze :*** bO jAK niE tO SiE zALamIe I Bende MIec DeprEchE :CCC I PaMIeNtaJCIe FrUKTAjL TO szaTAN niGDy GO NIe PIJcIE bo sIE zATRÓJ3Cl3 :O

A otOO mOJe ZDJENcie!!1 UWaga11!
WIEm RZ3 Jest3M Sllczna <333 P1szcIE kOmeNtaSZe11!! ;-DDD

5 komentarzy:

  1. pamientajcie rze serfuszka klamie i ze usuk to szatan, jak tylko spotkacie usuka to wylonczcie z tym karte, ićcie po wode swienconom i wypijcie fruktajl na pewno pomorze polecam vEr0nIcZkA ;ppp :*
    ps. jestes taka pienkna, tylko ja tutaj jestem bżydalem ide sie cionc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POfFIedzIAua OSoPa KTURA MA ÓsÓka nA zdJeNCiach prOFILowych Na goGLE plÓs -,- FróK TajL NiE POMaGA TYlKO zaTrÓwa Wienc JEgo Tszeba POlac wODoM swienCOnOM -,-

      Dzienki <3333 NIE JEstes bszystKA, POkasz sIE :**

      Usuń
    2. jAk t0 ?????? mósze cosi z tym zrobici
      nom zatrówa osoby kture lubiom usuka, a dla osup kture lubiom fruka pomaga kiedy majom depresje czy cosi!!!

      oki pokasze sie w moim nastempnym poscie ;pp

      Usuń