środa, 25 lutego 2015

h3j!!!!!!!!!!!!!!

hejka kohani!!!
nie hce mi sie pisadź tak śmiesznje fajnie jak fcześniei wjenc napisze normalnie :)
no i dzisiaj o ewer after haj to taka fajna bajka moja ulubjona lepsha nish wioleta jesi i astin i oly
no i tu som takie fajne kul laleczki cureczki lub synusie ksienrzniczek i postaci s super bajek takie co mi mamusia na dobranoc czyta codziennie




i to som te postacci to jest hanter, keris, madeline, rawen kłen, apel łat, briar buty, blondi loks i aszlyn ela no i briar buty ona sie tak nazywa hyba bo jej pszyjaciułka aszlyn ma butik i ona jom reklamuje zabawne
i mama muwi rze monster hej to szatan wymyślił i babcia tesz tak muwi ale to nic ja to oglondam po cihu hehe jaka ja odwarzna jestem co nie ;D
ale to jest lepsze nisz monster hej mama to ze mnom oglonda imuwi rze to uczy pszyjaźni i to nie jest o potworah z piekła ja sie boje ja wole z jezuskiem rzyć w niebie albo nie rzyć nwm ale o bogu napisze kiedy indziej co sondze to dzienki za czytanie i do zobaczenia to była wasza kohana martinez ;-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz