wtorek, 9 lutego 2016

ja ;3

chejka nie pisalam hyba nic o sb... wiec czas na to ! ^^
no wienc to jestem ja na fotce :3 jak wam sie podobam? *o*
pszedstawie sie...
nazywam sie zuzia mam dziewienć lat i mam hłopaka ksateusa (tego z ostatniego posta)
bardzo lubie monster chaj i barbi i ksienrzniczki disneja!!
hodze do szkoły z resztom adminek i jestesmy razem w klasie *o*
wszystkie sie pszyjaznimy hociasz czasem sie klucimy ;-;
ciongle rysuje!! morzna to załuwarzyc po mojej pracy z ostatniego konkursu :3 byla ladna hyba xd
mam dopre oceny lubie jenzyk polski i matematyke
oglondalam kilka anime czyli chetalia uta no prince sama i to love ru darknes.. ale to ostatnie jakies dziwne bylo!
ogulnie mam pieska o imieniu miłosz jest jorkiem i jest fajny i słotki <3 koham go!!
no wienc to tyle o mnie jak hcecie wiencej to pytajcie w komętażach.... papatki!!!!

2 komentarze: